5 liikmelised võistkonnad, liikumine jaamast- jaama. Võistlejad saavad stardikaardi, kuhu märgitud jaamade asukoht ja alguspunkt. Kiirustada pole vaja, arvesse lähevad ülesannete täitmise eest saadavad punktid.
17.55 registreerimine – võistkond saab rinnanumbri ja logikaardi, kus asuvad punktid
18.00 vastlapeo avamine
18.05 Soojendustants, juhiste jagamine
18.15 1 VÕISTLUS kõik koos
18.20 start rajale 5 erinevat punkti, kus toimuvad tegevused-mängud
19.00 kokkuvõtete tegemine, jahutustants
19.15 auhindade jagamine, supp
19.25 metsiku põletamine
!!! HOIAME SUUSARADU JA LIIGUME AINULT SEAL KUS SUUSARADU POLE
KELGUMÄELE LÄHEME OTSE MAJA JUUREST ÜLES.
VÕISTLUSED:
Iga võistkonna ees u 10 m kaugusel asetseb rõngas, milles kauss lutsukommidega
Jooks toimib teatevahetuse põhimõttel, kus iga jooksja võib kausist tuua ära 1 kommi. Võistlus lõppeb siis, kui esimene võistkond toob kausist viimase kommi.
Kõige pealt võistlevad 4-6, 7-9 klass ja siis kõik ülejäänud (10-12 + TÄISKASVANUD)
Võistlejatel kaks ämbrit, ühe küljes 10 nööri (iga võistleja jaoks 2 nööri). Nööridega ämbris on viljaterad, vms. Aja peale on vaja valada terad ühest ämbrist teise, kasutades ämbri liigutamiseks vaid nööre.
Tulemuse annab see, kui terad jõuavad ämbrisse. Juhul kui terad libisevad lumme, on Ebaveres tõenäoliselt tulemas hea vilja-aasta, aga võistkonnale see positiivset tulemust ei too.
Võistlejatel vaja täis puhuda 5 õhupalli. Esimesele jääb õhupall kätte, teised asetavad selle rinna kõrgusele. Võistlejad seisavad üksteisele nii lähedale, et palli saaks üleval hoida kehadega. Võimalikult kiiresti liikudes, palle kaotamata, tuleb läbida etteantud slaalomirada edasi-tagasi. Juhul kui pall kaotsi läheb, jätkatakse sealt, kus viga tekkis. Kohtunikega ei pea vaidlema.
Võistlus toimub kelgumäel, stardiga ülevalt. Teatevõistlus. Esimene laseb mäest alla tähiseni, tähise juurest võtab järgmine kelgu ja jookseb üles, kolmas laseb alla, neljas jookseb üles ja viies laseb alla. Hurraa, kiireim võidab!
Kaks tiiru, püsti- ja lamades tiir. Võistlejal seljakott padrunitega (tennisepallid).Võistleja stardib tillusuuskadel esimesse tiiru, heidab kõhuli (matt), viskab 3 palli vastu märklauda (salvokelk), sõidab edasi, püstitiir, jälle 3 palli vastu salvokelku. Kott selga ja finišisse. Määravaks saab parim aeg ja parimad tulemused tiirus. Iga möödavisatud pall annab + 10 sekundit.
Vastla- ja talveteemalisi sõnu seletavad 2 valitud mängijat, kummalgi on aega 1 minut ja kokku võimalik kahe peale seletada 15 sõna. Ülejäänud võistkonnakaaslased arvavad. Arvestatakse kokku ära arvatud sõnad.
Võistkond annab teada võistluse lõppemisest sellega, et toob oma numbrisärgi tagasi.
Vanuseklassid:
4.-6. klass
7.-9. klass
10.-12. klass
Täiskasvanud, SEGAvõistkonnad kvalifitseeruvad vanima osaleja järgi.
29.04.2024 18:00 - 19:00
Väike-Maarja mälumängusari 7.mäng
27.05.2024 18:00 - 19:30
Väike-Maarja mälumängusari 8.mäng
01.06.2024 10:30 - 13:30
Laste kergejõustiku mitmevõistlus 2024
21.07.2024 11:00 - 11:30
Pandivere rattasõit 2024